Brev:
Net til at sutte på frugt
31. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Net til at sutte på frugt
Kære Helen.
Hvornår er baby gammel nok til at sidde med de der små net med et lille håndtag, man kan putte frugt i som de kan sutte på?
Håber du ved hvilke jeg mener. De fås ret mange steder, Føtex, BabySam osv.
Tak 😀